- Nejsme pro ně zákazníky (Tip: Kdy naposledy vám napsal nebo zavolal bankéř, aby sám od sebe poradil?)
- Jejich služby jsou složité a nesrozumitelné (Tip: Jak vám může bankovní úředník na pobočce poradit, když se sám v produktech nevyzná a bez dlouhé praxe ani nemůže?)
- Nabízejí nám služby, které nechceme (Tip: Rozumíte měsíčním výpisům, za co a proč platíte?)
- Zaostávají ve zprostředkování informací, v uživatelské přívětivosti. (Tip: Vyznáte se ve Vašem internetovém bankovnictví?)
Rozhodli jsme se proto oslovit internetovou komunitu a společně s vámi udělat Manifest jednoduchého bankovnictví. Chceme:
- Návrat ke kořenům, kdy klient banky byl skutečně vítaným a opečovávaným zákazníkem
- Banky jednoduché, abychom s nimi dělali přesně to, co chceme a rychle
Žádné komentáře:
Okomentovat